Aktif Pazarlama ve Müşteri Memnuniyeti Eğitimi
Düzenlenme Tarihi: 02.02.2015
Odamız tarafından 09 Şubat 2015 tarihinde gerçekleştirilecek "Aktif Pazarlama ve Müşteri Memnuniyeti " konulu eğitime katılımınızı rica eder, memnuniyet duyarız.
Saygılarımızla,
İbrahim KARAĞÖZ
Genel Sekreter
Eğitim İçeriği:
Eğitimin Konusu: Pazarlama nedir?, Satış nerede başlar?, Pazarlama karması, Etkili pazarlama ve satış, Müşteri ilişkileri yönetimi, Müşteri odaklı anlayış, Müşteri ilişkileri yönetimini zorunlu kılan gelişmeler, Müşteri ile iletişim teknikleri
Eğitimci: Fatih YALDIZ
Yer: Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Konferans Salonu / Şeyhsinan Mah. Kantarcı Sok. No:16
Saat: 10:00-18:00
Kayıt için İrtibat: Kalite Yön. Temsilcisi Buket ÖZÇELİK GÜRCAN ([email protected] ,Telefon: 0282 651 10 96 Dâhili: 140)
Not: Eğitime kayıt yaptırıp katılım gösteren tüm katılımcılara "Katılım Sertifikası" verilecektir. Eğitimimiz Ücretsizdir.